زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:08 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





برای وب گردی بهتر از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید . از فایر فاکس یا اپرا استفاده کنید .
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 56
نویسنده پیام
mahdi آفلاین


ارسال‌ها : 60
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: iranhmahdi@yahoo.com
تشکرها : 7
تشکر شده : 8
كنكور
اگر داوطلبی در کنکور پذیرفته نشد ، هیچ تقصیری متوجه او نيست چرا که سال فقط 365 دارد در حالیکه

در سال، 52 جمعه داریم و می دانید و می دانید جمعه ها برای استراحت است . به این ترتیب 313 روز میماند .

حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است و چون هوا گرم است مطالعه ی دقیق برای یک فرد نرمال مشکل است . بنابرین 263 روز دیگر، باقی می ماند.

در هر روز 8 ساعت خواب برای بدن لازم است که جمعا 122 روز می شود .

بنابرین 141 روز باقي می ماند .

اما سلامتی جسم وروح ، روزانه یک ساعت تفریح را می طلبد که جمعا 15 روز می شود، پس126روز باقی می ماند.

طبیعتا دو ساعت در روز برای خوردن غذا اعماز صبحانه ، نهار و شام لازم است که در کل 30 روز می شود . پس 96 روز باقی میماند.

یک ساعت در روز برای گفتگو وتبادل افکار به صرت تلفنی بادیگران و البته

پشتیبان ضروری است . چرا که انسان موجودی است اجتماعی ، و این خود 15

روزاز کل سال است . بنابرین 81 روز باقی می ماند .

روز های امتحان دست کم 45 روز از سال را به خود اختصاص می دهد و نظر به حخم بالای درس ها و خستگی ناشی از امتحان ، 36 روز دیگر باقی می ماند.

تعطیلات نوروزی و اعیاد مختلف که دست کم 30روز در سال است . مگر

می توان در این اعیاد وقت را به مطالعه گذراند پس شیش روز باقیست .

درسال حداقل 3 روز به بیماری طی می شود و 3روز دیگر باقی می ماند .

سینما رفتن و سایره امور شخصی هم لااقل دو روز از سال را در بر می گیردپس

فقط یک روز دیگر باقیست.

یک روز باقی مانده همان روز تولد شماست چگونه می توان در ان روزبخصوص

پس یک داوطلب نرمال نمی تواند امیدی برای قبولی در دانشگاه داشته باشد.

تازه اینا بدون حساب زمان صرف شده برای اینترنت و چت استکه خودش
خیلی وقت میبره

جمعه 15 دی 1391 - 13:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mahdi به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: farid-d &
saeidspeed آفلاین



ارسال‌ها : 186
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: bmwxvision@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 9
پاسخ : 1 RE كنكور
والاه از ما که گذشت و اینجور چیزل ندیدیم .

امضای کاربر : متنفرم از دروغ و ریاکاری .
جمعه 15 دی 1391 - 20:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
fatemeh آفلاین



ارسال‌ها : 136
عضویت: 3 /10 /1391
سن: 19
تشکرها : 6
تشکر شده : 7
پاسخ : 2 RE كنكور
پس با این حساب یک دانشجوی نرمال هرگز نمیتونه درس بخونه...به دلیل دلایل بالا

امضای کاربر : در هر شرایطی به روی دنیا بخند تا دنیا بهت بخنده :)
شنبه 16 دی 1391 - 13:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saeidspeed آفلاین



ارسال‌ها : 186
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: bmwxvision@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 9
پاسخ : 3 RE كنكور
پس دانشجوی غیرطبیعی درس خوان هستش . ها ؟؟؟

امضای کاربر : متنفرم از دروغ و ریاکاری .
شنبه 16 دی 1391 - 13:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
fatemeh آفلاین



ارسال‌ها : 136
عضویت: 3 /10 /1391
سن: 19
تشکرها : 6
تشکر شده : 7
پاسخ : 4 RE كنكور
بععععععععله اونایی که درس میخونن......خدارا شکر تو آزاد درس خون نداریم

امضای کاربر : در هر شرایطی به روی دنیا بخند تا دنیا بهت بخنده :)
شنبه 16 دی 1391 - 13:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahdi آفلاین



ارسال‌ها : 60
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: iranhmahdi@yahoo.com
تشکرها : 7
تشکر شده : 8
پاسخ : 5 RE شاهكار مهندسي


مهندسيه ايراني........

یکشنبه 17 دی 1391 - 01:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahdi آفلاین



ارسال‌ها : 60
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: iranhmahdi@yahoo.com
تشکرها : 7
تشکر شده : 8
پاسخ : 6 RE دايي آزاري
امروز گوشی داییم رو بدون این که بفهمه برداشتم ، اسم خودم رو به ۲۰۰۰۹۰۲۲تغییر دادم .

بعد با گوشی خودم این پیامک رو براش فرستادم :مشترک گرامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما ، به عرض می رساند ، شما در قرعه کشی همراه اول به مناسبت عید سعید فطر ، برنده یک دستگاه خودروی mazda3 شده اید.

لطفا جهت دریافت جایزه عدد ۱۸۹۲۸۳۷۴۰۳ را به همین شماره بفرستید .

هیچ کس تنها نیست - همراه اول


بنده خدا از ظهر بالای بیست بار اون کد رو داره می فرسته
و من هر دفعه بهش جواب میدم : مشترک گرامی کد ارسالی صحیح نمی باشد لطفا مجددا ارسال نمایید .

الانم اس ام اس داده : همراه اول برو گمشو .

منم اس ام اس دادم : مشترک گرامی حالا که فحش می دهید ، مزدا که سهل است دسته بیل هم نمی دم بهتون !!!

یکشنبه 17 دی 1391 - 01:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از mahdi به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: saeidspeed /
saeidspeed آفلاین



ارسال‌ها : 186
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: bmwxvision@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 9
پاسخ : 7 RE كنكور
آخه جان من یکی با تو اینکارو کنه ، نمی خوای له و لوردش کنی ؟؟؟؟

امضای کاربر : متنفرم از دروغ و ریاکاری .
یکشنبه 17 دی 1391 - 12:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahdi آفلاین



ارسال‌ها : 60
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: iranhmahdi@yahoo.com
تشکرها : 7
تشکر شده : 8
پاسخ : 8 RE كنكور
نه

دوشنبه 18 دی 1391 - 01:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
fatemeh آفلاین



ارسال‌ها : 136
عضویت: 3 /10 /1391
سن: 19
تشکرها : 6
تشکر شده : 7
پاسخ : 9 RE كنكور
ای بابا نمیخوام فعال ترین کاربر باشم...شما هم صدتا نظر بفرستید تا من دوباره مطلبواینا بزارم تا اطلاع ثانوی من جواب نمیدم همینطور بی تفاوت میامو میرم....فعلا بااااااااااای

امضای کاربر : در هر شرایطی به روی دنیا بخند تا دنیا بهت بخنده :)
دوشنبه 18 دی 1391 - 01:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saeidspeed آفلاین



ارسال‌ها : 186
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: bmwxvision@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 9
پاسخ : 10 RE كنكور
اعتراف می کنم بچه که بودم فکر می کردم چای قندپهلو هم مث سینه پهلو یه مریضیه.

امضای کاربر : متنفرم از دروغ و ریاکاری .
دوشنبه 18 دی 1391 - 13:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saeidspeed آفلاین



ارسال‌ها : 186
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: bmwxvision@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 9
پاسخ : 11 RE كنكور
اعتراف می کنم یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون می زارم گوشم. آهنگ پلی نمی کنم. بعد گوش می کنم ببینم بقیه را جع به من چی می گن...

امضای کاربر : متنفرم از دروغ و ریاکاری .
دوشنبه 18 دی 1391 - 13:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saeidspeed آفلاین



ارسال‌ها : 186
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: bmwxvision@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 9
پاسخ : 12 RE كنكور
اعتراف می کنم توی دستشویی نشسته بودم که از دستشویی کناری صدایی شنیدم که گفت سلام حالت خوبه؟ من اصلا عادت ندارم که تو دستشویی هر کی رو که پیدا کردم شروع کنم به حرف زدن باهاش. اما نمی دونم اون روز چم شده بود که پاسخ واقعا خجالت آوری دادم. بد نیستم. بعدش اون پرسید: خوب چه خبر؟ چه کار می خوای بکنی؟ با خودم گفتم، این دیگه چه سوالی بود؟ اون موقع فکرم عجیب ریخت به هم. برای همین گفتم: اه منم مثل خودت فقط داشتم از اینجا می گذشتم. وقتی سوال بعدیش رو شنیدم، دیدم که اوضاع داره یه جورایی ناجور می شه، به هر ترفندی بود خواستم سریع قضیه رو تموم کنم. پرسید: «منم می تونم بیام طرفت؟» سوال کمی برام سنگین بود. با خودم فکر کردم که اگه مودب باشم و با حفظ احترام صحبت مون رو تموم کنم، مناسب تره، به خاطر همین بهش گفتم: نه الان یکم سرم شلوغه! یک دفعه صدای عصبی فردی رو شنیدم که گفت: «ببین، من بعدا باهات تماس می گیرم. یه احمق داخل دستشویی بغلی همش داره به همه سوال های من جواب میده.»

امضای کاربر : متنفرم از دروغ و ریاکاری .
دوشنبه 18 دی 1391 - 13:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saeidspeed آفلاین



ارسال‌ها : 186
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: bmwxvision@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 9
پاسخ : 13 RE كنكور
اعتراف مي كنم منتظر يه تماس مهم بودم از طرفي نمازم داشت قضا مي شد ،شروع كردم به نماز خوندن آخراي نماز تلفن زنگ خورد منم تند تند نمازم و تموم كردم و گوشيو برداشتم فكر كنين به جاي الو بلند گفتم الله اكبر طرفي كه اونور خط بود مونده بود چي بگه خودمم از خنده نمي تونستم حرف بزنم

امضای کاربر : متنفرم از دروغ و ریاکاری .
دوشنبه 18 دی 1391 - 13:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
fatemeh آفلاین



ارسال‌ها : 136
عضویت: 3 /10 /1391
سن: 19
تشکرها : 6
تشکر شده : 7
پاسخ : 14 RE كنكور
اعترافات خوبی بودن...

امضای کاربر : در هر شرایطی به روی دنیا بخند تا دنیا بهت بخنده :)
چهارشنبه 20 دی 1391 - 00:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahdi آفلاین



ارسال‌ها : 60
عضویت: 30 /9 /1391
محل زندگی: مراغه
سن: 19
شناسه یاهو: iranhmahdi@yahoo.com
تشکرها : 7
تشکر شده : 8
پاسخ : 15 RE كنكور
خيلي خوب بود
سعيدجان به حد كافي دسته گل به آب داديا......
اون قضيه دستشويي خيلي جالب بود

چهارشنبه 20 دی 1391 - 01:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

بچه ها ميتونين واسه ايجاد موضوع جديد در بين تاپيك ها پيشنهاد بدين

تماس با ما | كنكور | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS